When you click on links to various merchants on this site and make a purchase, this can result in this site earning a commission. Affiliate programs and affiliations include, but are not limited to, the eBay Partner Network.
Me aformi tin apoktisi kainourgias digital camera, pira merikes photografies to diko mou S2000. Gia na doume kai to diko sas! Mporeite episis, ektos apo to S2000 na postarete photografies kai ton allon oximaton pou exete.
Post your S2000 (and also your other rides) photos here! Here is mine for a start and they are also available in my album!
Epitelous katafera na anevaso merikes foto. Na euxaristiso oposdipote ton Vtec-man gia tis politimes plirofories tou. Xoris auton den 8a mporousa na sas di3o to kamari mou!!!
Telika yparxoun kapoioi ypox8onioi typoi me kokkina S pou to paizoun filarakia kai douleuoun apo pisw sou alla OK exei o kairos gyrismata ....
@divs2000 Poly wraio re file me'geia k thn INVIDIA
@Amaretos Esena pali giati sou aresei poly to kokkino ??? exeis kati pou den exoume dei h den mas to deixneis h elpizeis na exeis ...