Hmerisia ekdromi sto Nauplio 28/5/06 imera Kiriaki
Registered User
From: Athens, Greece, Europe, Earth, Universe
Loipon, thelo na do simmetoxes gia tin imerisia ekdromi pou tha organosei to S2000 Club pros to Nauplio stis 28/05/06 imera Kiriaki. H diadromi einai gnosti kai poli omorfi me polles iperoxes strofes mesa sto prasino kai amesi thea pros tin thalassa. Emeis tha koitame to dromo kai ta driftakia pou tha kanoume stis strofes mas kai to etero imisi tha koitaei ti thea kai to periballon! Gia osous den exoun etero imisi to S2000 CLUB prototipei gia alli mia fora, problepontas na sas promitheusei mia euparousiasti sinodigo! An merikoi bebaia de to epithimoun mporoun na feroun kapoio filo tous! 
Opote exete ipopsin oti stis 10:00 to proi tis Kiriakis 28/05/06 tha mazeutoume akribos deksia meta ta diodia Eleusinas kai tha figoume akribos stis 10:30 apo ekei! Osoi argisoun tha prepei na mas ftasoun sto dromo kathos tha pigainoume xalara eos to proto tounel tis Kakias Skalas (ekei tha akoume tis eksatmiseis mas mesa sto tounel)!
Simeioste na exete foularei to autokinito me benzini prin ftasete sta diodia Elefsinas kathos de tha ginei metepeita stasi se benzinadiko. Episis na exete elegksei kai ta ladia sas!
Ksekinao lista me simmetexontes parakato tin opoia tha ananeono sinexos:
List Updated on 26/05/06
01) energetic
02) vtec-man
03) Amaretos
04) tkal_s2k (me ksadelfoula tou divs2000)
05) Taseas (Pneumatiki simmetoxi)
06) divs2000 (me ksadelfoula 20 eton opou psaxnei gia S2000 xoris sinodigo kai telika brike^)
07) oxtros (kostoumatos)
08) NIKS2K
09) CFS2K
10) D_S2000 (paraponiaris)
11) taz5 (ετσι κι ετσι)
12) firefly
13) S2000Geo
14) G-S2000
15) Πάνος (usernameless)
16) Χρήστος (usernameless)
17) counter
18) ....
19) ...
20) ..
.
.
.

Opote exete ipopsin oti stis 10:00 to proi tis Kiriakis 28/05/06 tha mazeutoume akribos deksia meta ta diodia Eleusinas kai tha figoume akribos stis 10:30 apo ekei! Osoi argisoun tha prepei na mas ftasoun sto dromo kathos tha pigainoume xalara eos to proto tounel tis Kakias Skalas (ekei tha akoume tis eksatmiseis mas mesa sto tounel)!

Simeioste na exete foularei to autokinito me benzini prin ftasete sta diodia Elefsinas kathos de tha ginei metepeita stasi se benzinadiko. Episis na exete elegksei kai ta ladia sas!

Ksekinao lista me simmetexontes parakato tin opoia tha ananeono sinexos:
List Updated on 26/05/06
01) energetic
02) vtec-man
03) Amaretos
04) tkal_s2k (me ksadelfoula tou divs2000)

05) Taseas (Pneumatiki simmetoxi)

06) divs2000 (me ksadelfoula 20 eton opou psaxnei gia S2000 xoris sinodigo kai telika brike^)

07) oxtros (kostoumatos)

08) NIKS2K
09) CFS2K
10) D_S2000 (paraponiaris)

11) taz5 (ετσι κι ετσι)

12) firefly
13) S2000Geo
14) G-S2000
15) Πάνος (usernameless)

16) Χρήστος (usernameless)

17) counter
18) ....
19) ...
20) ..
.
.
.
Gia osous den exoun etero imisi to S2000 CLUB prototipei gia alli mia fora, problepontas na sas promitheusei mia euparousiasti sinodigo!
3)Taseas
Ego tha simetexw pneumatika
Ante paidia kala na perasete kai gia akomh mia fora lypamai pou den mporw na parevrethw se event...
Nai re file amarete se 8imame, popopo!!!Perase enas xronos etsi?
Lipon 8a i8ela para poli na dosoume simasia idika stin ora anaxorisis, gia na min stinomaste adika alla kai kirios na pigenoume OLI MAZI epitelous, xoris na xanomaste. Etsi 8a imaste oli pio orea. Episis valte ta kala sas giati exo skopo na mas fotografiso an mazeytoume kamia 20aria aftokinita!!!Mesa me ta xilia lipon ki ego!!!Pragmatika tin i8ela poli mia kedromi, bravo re proedre!!!
A... kai exo kai mia 3aderfoula mou 20 xronos pou tis aresi poli to S2000 8eli kanis na tin filo3enisi kanis?
Lipon 8a i8ela para poli na dosoume simasia idika stin ora anaxorisis, gia na min stinomaste adika alla kai kirios na pigenoume OLI MAZI epitelous, xoris na xanomaste. Etsi 8a imaste oli pio orea. Episis valte ta kala sas giati exo skopo na mas fotografiso an mazeytoume kamia 20aria aftokinita!!!Mesa me ta xilia lipon ki ego!!!Pragmatika tin i8ela poli mia kedromi, bravo re proedre!!!
A... kai exo kai mia 3aderfoula mou 20 xronos pou tis aresi poli to S2000 8eli kanis na tin filo3enisi kanis?
Trending Topics
Oxtros 8elei ekdromoula.. Oxtros exei na paei se gamo sti 9.00 to bradi..
Oxtros 8a er8ei to poli poli na fygei monos tou...
An er8w me kanena koustoumi MHN KOROIDEPSEI KANENAS..(for energetic...)
Oxtros 8a er8ei to poli poli na fygei monos tou...

An er8w me kanena koustoumi MHN KOROIDEPSEI KANENAS..(for energetic...)

Count me!!
Perysi odigos fetos pali odigos