Epatha plaka!
Registered User
From: somewhere in hell... ];)
Kathws poreuomoun stin poseidonos gia glifada sto ipsos tou kitchen blepw k me prospernaei ena honda civic.To periergo den einai auto...to civic auto p me prosperase den to exw ksanadei pote oute kan se photo!
To palikari to eixe psiloperipoiimeno bebaia me eksatmisoules aerotomes ktl!Plakwnomais tis sfines k paw apo pisw tou k ti na dw,ellinikes pinakides men alla eixe to plaisio to amerikaniko.Pisw egrafe aristera civic k dexia STi
Exei kaneis idea ti civic mporei na itan auto?Sigoura den emoiaze me kanena osa kikloforoun ellada...to amaksi itan fobero pantws
To palikari to eixe psiloperipoiimeno bebaia me eksatmisoules aerotomes ktl!Plakwnomais tis sfines k paw apo pisw tou k ti na dw,ellinikes pinakides men alla eixe to plaisio to amerikaniko.Pisw egrafe aristera civic k dexia STi
Exei kaneis idea ti civic mporei na itan auto?Sigoura den emoiaze me kanena osa kikloforoun ellada...to amaksi itan fobero pantws
Η παραπάνω φωτό είναι από το CIVIC Si coupe! Προς το παρόν υπάρχουν 2 στην Ελλάδα. Ένα του Νικηφόρου και το άλλο ανήκει σε μέλος των Redliners! 

civic si model

civic si model