Συμπεριφορά Συζητηση σχετικα με τη συμπεριφορα του αυτοκινητου, οπως ευθυγραμμιση, αναρτησεις, φρενα, ελαστικα ζαντες και βελτιωσεις

Ζάντες-λάστιχα στο Sports Modulo S 2000

Thread Tools

Old Dec 14, 2010 | 03:02 PM
non-human's Avatar
Registered User

From: nowhere to be found
Default Ζάντες-λάστιχα στο Sports Modulo S 2000

Σύμφωνα με αυτό το video: [media]http://www.youtube.com/watch?v=RCPvg333RRk [/media]
το sports modulo S 2000 concept του Ian 2009, έχει 17άρες εμπρός και 18άρες πίσω, χωρίς να ξέρω ή να μπορώ να βρώ ( είμαι άσχετος και με τους υπολογιστές και με το διαδίκτυο ) specs για ζάντες-λάστιχα. Αυτή η ιδέα έχει καρφωθεί στο μυαλό μου.
Αν δεν βρώ τις διαστάσεις των ζαντών και των ελαστικών του, μάλλον θα καταφύγω στην δοκιμασμένη λύση, δηλαδή 17άρες με κάποιο semi-slick.
Τώρα για τις 17άρες, από τα λίγα που γνωρίζω, σωστά offset έχουν εκτός από τις oem, λίγες ζάντες όπως οι mugen, μερικές volk, prodrive, 57 motor sport, ssr, oz, και οι work
και οι enkei εφόσον αρκεστείς σε πίσω ζάντα φάρδους 8 in μόνο.
Ελπίζω στην βοήθειά σας γιατί ερχόμενος στην προηγούμενη συνάντηση στο Σ.Ε.Φ. το πίσω δεξί S02 εγκατέλειψε αυτόν τον μάταιο κόσμο, οπότε αναγκαστικά αλλαγή.

Υ.Γ. Θα ήθελα να ρωτήσω τόσο τους uma chikara, energetic, S2johnyK, kita, που ξέρω ότι έχουν κάποιες από τις ζάντες που ανέφερα, όσο και όποιους άλλους, αν βρίσκουν τα ελαστικά στους θόλους ή αλλού και αν έχουν κάνει fender rolling.

Ευχαριστώ και περιμένω τις γνώσεις και γνώμες σας.
Reply
Old Dec 14, 2010 | 11:09 PM
uma_chikara's Avatar
Registered User

From: athens

Σε περίπτωση που είναι σωστά τα offset, δεν έχεις κανένα πρόβλημα με τους θόλους..Υπάρχει ένας "μπούσουλας" στο s2ki που τον έχουμε ποστάρει μπόλικες φορές, αλλά παρ'τον άλλη μία, για να μην ψάχνεις..