S2000 Modifications and Parts Discussions about aftermarket products and parts including reviews, information and opinion.
Sponsored by:
Sponsored by:

J's 70RR

 
Old 02-20-2019, 06:23 AM
  #11  
Thread Starter
 
dannyhsu's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 32
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Default

Originally Posted by TsukubaCody View Post
I'm not surprised tbh. J's quality & durability is notorious for being like knockoff levels.

Their aero is crap too, if it weren't my favorite visually I'd be running anything but J's.
Hmm, so I called the company who sells these: https://www.privatelabelmfg.com/prod...fler-js-nw.htm

They said they get them manufactured overseas, being how similar it is, maybe J's buys them from the same manufacturer lol..
dannyhsu is offline  
Old 02-20-2019, 06:31 AM
  #12  
Thread Starter
 
dannyhsu's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 32
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Default

Originally Posted by Orjinal View Post
If it isn't the titanium version, then any exhaust shop local to you can bend a pipe to match J's angle and weld it on. After that if you still want the burnt finish, just torch it.
Yeah, I've asked around some local shops but they're either charging too much or making it out to seem like it's a complicated job to get done.

I feel like it would be easier if they just cut up and weld that product since it's already pre-angled and burnt.
dannyhsu is offline  
Old 03-06-2019, 06:23 PM
  #13  
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 369
Received 5 Likes on 5 Posts
Default

you muffler was clearly sabotage buy your neighbors, 126db = enemy's , do you wear ear plugs with your RR ? i drove my car one time with out them and my ears are still ringing since last august.....
beefystud is offline  
Old 03-15-2019, 11:58 AM
  #14  
Thread Starter
 
dannyhsu's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 32
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Default

Originally Posted by beefystud View Post
you muffler was clearly sabotage buy your neighbors, 126db = enemy's , do you wear ear plugs with your RR ? i drove my car one time with out them and my ears are still ringing since last august.....
haha, the noise level isn't that bad tbh

and I assume you're joking about the neighbors thing, right? lol..
dannyhsu is offline  
Old 03-16-2019, 08:20 AM
  #15  
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 369
Received 5 Likes on 5 Posts
Default

Originally Posted by dannyhsu View Post
haha, the noise level isn't that bad tbh

and I assume you're joking about the neighbors thing, right? lol..
is your exhaust steel or TI also how are you ears ? any ringing from the RR ?
beefystud is offline  
 
Related Topics
Thread
Thread Starter
Forum
Replies
Last Post
beefystud
S2000 Modifications and Parts
16
10-30-2017 08:49 PM
soupbraa
JDM Tuning
19
07-06-2017 09:53 AM
o'malley_808
S2000 Modifications and Parts
3
12-30-2010 08:29 AM
CynCrvrAP1
S2000 Talk
21
06-08-2004 03:52 PM


Quick Reply: J's 70RR


Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands