ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ
Registered User
From: Athens, Greece, Europe, Earth, Universe
Δε ξερω βρε παιδια πως εκανε ενα τετοιο λαθος το Google! 
Μονο σε μενα δεν δουλευει η αναζητηση για οτι θεματα αφορουν το S2000.
Και για να μη ξεφευγουμε απο το θεμα οπως λενε οι καλοι μου φιλοι, ας μου επιτρεψετε να πω οτι υπαρχουν καλα και κακα συνεργεια.

Μονο σε μενα δεν δουλευει η αναζητηση για οτι θεματα αφορουν το S2000.

Και για να μη ξεφευγουμε απο το θεμα οπως λενε οι καλοι μου φιλοι, ας μου επιτρεψετε να πω οτι υπαρχουν καλα και κακα συνεργεια.
Originally Posted by dino_s,May 20 2008, 03:00 PM
mou zitisan 100 eyro k mou fenonte pola re paidia ...eleos apo th pio aplh m@l@kia ksekinane me tarifa 50 k meta 100 eyro endiameso den uparxei....
A..! Kai min ksexaseis meta, na peraseis mia volta apo to sinergeio tou kai na tou peis oti tin idia douleia tin ekanes me 30 euro, diladi YPOTRIPLASIA timi... etsi, mpas kai noiosei ligo m@l@k@s....
Profanos tha einai apo tous tipous, pou sto service, tha sou xreonei 20euro/lt ta ladia...
Originally Posted by dino_s,May 20 2008, 03:00 PM
mou zitisan 100 eyro k mou fenonte pola re paidia ...eleos apo th pio aplh m@l@kia ksekinane me tarifa 50 k meta 100 eyro endiameso den uparxei....
@religion
o LOU kanei panta oti mporei kalytero k polles fores den xreonei k tipota ama peraseis k thes kati pou se provlimatizei, einai synergasimos, grigoros k kanei k kales times, k ego ton protimo makran.
apo tis 17/4 exo parageilei tin deksia porta kai pira to Sarakaki pou mou eipe pos ton ekthetei o synergatis tou!!!!!
afou tou eipa pos den noeitai to 2008 na min kseroun apo pou, poia mera efyge k pote erxete ena antallktiko,
mou eipe de o anthopos pou milisa na paro piso ton LOU kai na matho artithmo paragelias ktl.....aisxos, diladi kinigaei o pelatis k den to eksipiretei o provider tis ypiresias...se pio kosmo zoun arage?
an o amoiros o LOU mou pei pos den tin fernoun, enoite pos pao panta se ayton gia service,
tha grapso ena oraio gramma exo kai ta ksanaleme me to kathestos pou nomizei oti epivalei o kathenas edo,
dioti opoudipote allou se pairnoun til entos ligon oron k se enimeronoun,
den arxizoyn tis mpales k ma mou....
gerasimos
o LOU kanei panta oti mporei kalytero k polles fores den xreonei k tipota ama peraseis k thes kati pou se provlimatizei, einai synergasimos, grigoros k kanei k kales times, k ego ton protimo makran.
apo tis 17/4 exo parageilei tin deksia porta kai pira to Sarakaki pou mou eipe pos ton ekthetei o synergatis tou!!!!!
afou tou eipa pos den noeitai to 2008 na min kseroun apo pou, poia mera efyge k pote erxete ena antallktiko,
mou eipe de o anthopos pou milisa na paro piso ton LOU kai na matho artithmo paragelias ktl.....aisxos, diladi kinigaei o pelatis k den to eksipiretei o provider tis ypiresias...se pio kosmo zoun arage?
an o amoiros o LOU mou pei pos den tin fernoun, enoite pos pao panta se ayton gia service,
tha grapso ena oraio gramma exo kai ta ksanaleme me to kathestos pou nomizei oti epivalei o kathenas edo,
dioti opoudipote allou se pairnoun til entos ligon oron k se enimeronoun,
den arxizoyn tis mpales k ma mou....
gerasimos
oxi, prota tha anazitiso apo sarakaki oti prepei, meta, apla tha to ftiakso allou, meta tha grapso to gramma mou sta kentrika tous, meta tha apantisoun k meta tha eimai happy..
meta tha pioume kafedaki...pou tha to kerasoun
meta tha pioume kafedaki...pou tha to kerasoun

.