ΚΟΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ S2000 Ι
prwto patima keratea me to boxter to ttp.ksekiname me deyteres gefura me exti perasa prepei na eimouna kolona mprosta.deutero patima ekkinisi gia tin gefura.ksekinaw apo deksia dioti ekei me ebalan menw katw prwti grigora stis xamiles strofes deytera pianei to lastixo katw kai meixame duo kena mexri ta 100 xiliometra kai stin gefyra perasa sta 3+kena.euxaristw ton idioktiti tou boxter pou dextike na kanoume ta diafora patimatakia.stin gefyra apo panw ola ta porcshe sun ena type r pou mou zitise na anoiksoume, otan gurisa to typer den upirxe.meta irthane stroumf dioti itan na patisw me ena m3 kalo.kai eipame gia bassilopoulo.ontos stinomaste basssilopoulo apo deyteres 4,500 strofes me to pata mou ekane to m3 miso amaksi spasimo deyteras dikias mou kathreftes trites dikes mou dipla dipla tetarti mou ekane miso amaksi logo allagis mou spasimo tetartis mazi pemtes paw na bgw ligo mprosta alla dustixws to super market den mou eftane i pemti eprepe na balw exti taxitita kai me tin allagi sta 230 xiliometra pros exti enw eimouna miso profulaxtira mprosta mou petaxtike miso aytos kai ston bassilopoulo enw eixa exti mazepsa to miso profulaxtira kai perasame kopia sta 240 xiliometra alla den kopsame sunexisame mexri 250 xiliometra kai to apotelesma kathreftes eutuxws pou patisame freno dioti meta eixe diodia.wraia extes perasame kai to m3 tou palikariou prioni den ekobe pote apo tin lussa.apisteutos thorubos ekei sta 250 apo m3 kai honda ta moter.
ta specs einaita idia ala me gzob tha proxwrisoume kai me zantes hard top kaluterous ekkentroforous alla meta tis giortes uparxei video me to m3 den kserw na to anebasw tha parw boitheia na to deite oso gia to boxter den kserw an to trabiksan ta porcshe.

+- μισό αυτοκίνητο από 2ες μέχρι 6ες! Ο ορισμός του πατήματος!